مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-07سياسي

شفاف سازی؛ شاخص ترین هدف شورای شهر کاشمر/ حسین گنجی سکان دار شهرداری کاشمر شد


رییس شورای اسلامی شهر کاشمر با تاکید بر پرهیز از زدوبندهای سیاسی و جناحی در حوزه مدیریت شهری گفت: شاخص ترین هدف شورای شهر در دوره ششم شفاف سازی در امور برای بهبود شرایط و جلوگیری از فساد و تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، علی اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه معارفه سرپرست شهرداری کاشمر اظهار کرد: از آنجایی که نباید هیچ سازمان یا ارگانی بدون مسئول باشد، شورای شهر در اولین جلسه بعد از مراسم تحلیف به اتفاق اکثر اعضا، فردی توانمند، آشنا به امور و متخصص از بدنه شهرداری را تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری کاشمر انتخاب کردند.

رییس شورای شهر کاشمر با اشاره به اینکه بر اساس قانون با اتمام فعالیت دوره پنجم شورا، عملا مأموریت شهردار نیز  پایان می یابد، ابراز کرد: امیدواریم با تعامل و ارتباطی که در مجموعه شهرداری وجود دارد، با شروع به کار سرپرست جدید شهرداری شاهد ادامه امور در خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد خلل و سرگردانی مراجعه کنندگان به شهرداری قابل قبول نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه وظایف، اختیارات و مسئولیت سرپرست شهرداری همانند شخص شهردار است انتظار است مجموعه کارکنان شهرداری در تمامی بخش ها و دوایر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی؛ شاخص ترین هدف شورای شهر کاشمر/ حسین گنجی سکان دار شهرداری کاشمر شد

شفاف سازی؛ شاخص ترین هدف شورای شهر کاشمر/ حسین گنجی سکان دار شهرداری کاشمر شد