مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-07سياسي

همکاری 3 هزار نفری بسیجی های خراسان شمالی در طرح ایران مهربان


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیوستن 3 هزار و 272 نفر از بسیجیان سطح استان به طرح ایران مهربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مجید الهی راد در دیدار با فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان بابیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج استان در حال اجرا است، اظهار کرد: برنامه هدف گذاری شده در مشارکت سپاه و کمیته امداد در طرح ایران همدل، جذب 12 هزار حامی است که اکنون بیش از 32 درصد این برنامه محقق شده است.

وی به حمایت سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان اشاره و گفت: تاکنون سپاه خراسان شمالی در بحث ساخت منازل مسکونی نیازمندان، لوله کشی منازل مددجویان و همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل همکاری شایانی را با کمیته امداد استان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی همچنین به برنامه مشترک دو نهاد در بخش توسعه اشتغال محرومان اشاره و تصریح کرد: طی این برنامه سپاه در بخش ایجاد طرح های اشتغال و ارائه آموزش های حرفه ای و تخصصی یاری گر کمیته امداد باشد.

الهی راد به مرکز نیکوکاری مستقر در سپاه انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی اشاره و بیان کرد: طی سال قبل این مرکز نیکوکاری بیش از 2 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 3 هزار نفری بسیجی های خراسان شمالی در طرح ایران مهربان

همکاری 3 هزار نفری بسیجی های خراسان شمالی در طرح ایران مهربان