مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-07اجتماعي

ادامه ناپایداری های جوی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش هایی به صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش هایی از استان دور از انتظار نیست.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش هایی به صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش هایی از استان دور از انتظار نیست.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده، اظهار کرد: تا روز دوشنبه وقوع ناپایداری های همرفتی در سطح استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش هایی به صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش هایی از استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از روز یکشنبه به تدریج روند افزایش دما در چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود، طی 24 ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای 32 درجه سانتی گراد گرم ترین و کوهرنگ با کمینه دمای 13 درجه سانتی گراد خنک ترین ایستگاه های هواشناسی در استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ناپایداری های جوی در چهارمحال و بختیاری

ادامه ناپایداری های جوی در چهارمحال و بختیاری