مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-07ورزشي

وضعیت تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بزودی مشخص می شود


پس از مشخص شدن اولویت های رشته های ورزشی باشگاه صنایع هرمزگان در ورود به ورزش حرفه ای در مصوبات این باشگاه و پس مذاکرات کارشناسی که در هفته گذشته در خصوص فوتبال، - فوتسال و فوتبال ساحلی به انجام رسید و شاخص، معیار، نحوه و میزان حمایت تشویقی از تیم های حاضر در لیگ های سراسری معلوم شد، مدیرعامل باشگاه اقدام به برگزاری نشست با مسئولین هیات بسکتبال استان هرمزگان کرد.

در این نشست که با حضور امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، حیدری بلوکی رییس، هنگام پور دبیر ، پلاسی زاده نایب رییس هیات بسکتبال استان هرمزگان و روزبه زابلی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد، در خصوص فعالیت های بسکتبال هرمزگان بحث و تبادل نظر شد.

حیدری بلوکی رییس هیات بسکتبال استان هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از شرایط این رشته در استان افزود: در طی 7 سالی که افتخار خدمت در هیات بسکتبال استان را دارم همیشه هدف خود و مجموعه هیات را به تبدیل هرمزگان به قطب بسکتبال کشور قرار دادیم که تا حدودی هم به این هدف رسیدیم که خود باعث ایجاد انگیزه مضاعف و بالابردن سطح توقع خودمان از داشته ها و پتانسیل حال حاضر بود.

وی افزود: در سراسر استانمان استعدادهای بسیاری را می توان یافت که با مقداری توجه و پشتیبانی می توانند خود را به عنوان ملی پوش کشور و افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بزودی مشخص می شود

وضعیت تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بزودی مشخص می شود