مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-07اقتصادي

افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن برای بافت فرسوده شهری خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم قاسمی در خصوص بافت فرسوده شهری، اظهارکرد: سقف تسهیلات مشارکت مدنی در پروژه های احداثی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و تعاونی های مسکن تولیدی در پروژه های احداثی با استفاده از فناوری های نوین به سازندگان حرفه ای 2 هزار میلیون و پانصد ریال و برای سایر سازندگان 2 هزار میلیون و دویست ریال است.

وی گفت: سقف تسهیلات برای پروژه های احداثی بدون استفاده از فناوری های نوین نیز به سازندگان حرفه ای به ازای هر واحد 2 هزار میلیون ریال و برای سایر سازندگان یک هزار و چارصد میلیون ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به میزان مبالغ اعطایی در خصوص تسهیلات قرارداد عاملیت اشاره و تصریح کرد: از این میزان مبالغ اعطایی 800 میلیون ریال تسهیلات قرارداد عاملیت با نرخ 9 درصد است و مابقی مبالغ در قالب اوراق مشارکت با سود 16 درصد و تسهیلات از محل منابع داخلی بانک به صورت بدون سپرده با نرخ 18 درصد است.

قاسمی در انتها عنوان کرد: این مبالغ اعلامی به جز کلان شهرها و شهر تهران بوده و مبالغ برای این شهرها متمایز با شهرهای کوچک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن برای بافت فرسوده شهری خراسان شمالی

افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن برای بافت فرسوده شهری خراسان شمالی