مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-07اجتماعي

60 پژوهش سرا تجهیز می شود/ حمایت از کیتهای آموزشی و پژوهشی


ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری اعلام کرد قرار است 60 پژوهش سرا تجهیز شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه زیست فناوری از مهم ترین اهدافی است که معاونت علمی دنبال می کند.

بر همین اساس از تجهیز 60 پژوهش سرا حمایت کرده است.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترویج زیست فناوری در مدارس اقداماتی چون ایجاد پایگاه علمی مرجع آموزش دانش آموزی ، نهادینه سازی ترویج زیست فناوری در بدنه آموزش و پرورش و بازآموزی معلمان آموزش و پرورش در حوزه فناوری های زیستی را انجام داده است.

این راهکارها ادامه یافت و با راه اندازی سایت باشگاه دانش آموزی (مرجع آموزش های مکتوب و تصویری) ، برگزاری بیش از 100 سمینار ترویجی آشنایی با زیست فناوری در 24 استان برای بیش از 8 هزار دانش آموز و 220 معلم ، آموزش 5 هزار و 300 نفر از دانش آموزان مراکز سمپاد در خلال سومین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک ، طرح ملی آموزش معلمان زیست شناسی سراسر کشور با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و عقد قرارداد تولید 6 مدل کیت آموزشی- پژوهشی زیست فناوری برای دانش آموزان سرعت گرفت.

یکی از مهم ترین اقدامات ستاد در این حوزه عقد قرارداد تجهیز 60 پژوهش سرای دانش آموزی در سراسر کشور به ارزش 4 میلیارد تومان از طریق نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 پژوهش سرا تجهیز می شود/ حمایت از کیتهای آموزشی و پژوهشی

60 پژوهش سرا تجهیز می شود/ حمایت از کیتهای آموزشی و پژوهشی