مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-07اقتصادي

افزایش آمار بستری های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده است


هم اکنون 850 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و اگر آمار بستری ها با همین روند افزایش یابد شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون 850 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و اگر آمار بستری ها با همین روند افزایش یابد شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا با اعلام اینکه 10 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، وضعیت استان را بسیار نگران کننده دانست و گفت: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم بسیار کم و در این زمینه دچار عادی انگاری شده اند و چندان به هشدارها توجه نمی کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کل ظرفیت در نظر گرفته شده برای بستری بیماران کرونایی در استان حدود 1800 تخت بستری است و هم اکنون 850 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند.

وی گفت: اگر آمار بستری ها با همین روند ادامه داشته باشد، شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت و آمار فوتی ها نیز در روزهای آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

بازوند افزود: بنا نداریم در این شرایط اقتصادی شغلی را تعطیل کنیم، ولی از مردم انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در غیر اینصورت این موج پنجم خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار بستری های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده است

افزایش آمار بستری های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده است