مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-07اجتماعي

هفته ای گرم در انتظار اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دمای هوای اصفهان از امروز تا پایان هفته خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان تا پایان هفته به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دمای هوای اصفهان از امروز تا پایان هفته خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان تا پایان هفته به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در جنوب و غرب استان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

وی با اعلام اینکه دمای هوای اصفهان طی 24 ساعته آینده دو تا سه درجه افزایش پیدا می کند، گفت: حداکثر دمای هوای امروز اصفهان به 38 درجه سانتیگراد می رسد و حداقل دمای فردا صبح 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی این مدت گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 41 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان بویین میاندشت با 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای گرم در انتظار اصفهان

هفته ای گرم در انتظار اصفهان