مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-07اقتصادي

آمار ازدواج در بوشهر 8.6 درصد رشد کرد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از ثبت بیش از دو هزار 600 واقعه ازدواج در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته 8.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضا بزرگمهر ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل ثبت اسناد استان با اشاره به آمار موجود در زمینه طلاق در استان اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 674 فقره طلاق در سطح استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ادامه داد: این میزان طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی را نشان می دهد و باید خانواده ها و دستگاه های متولی امر با افزایش مهارت زندگی زناشویی و سواد همسرداری، آموزش تفاهم و تعامل در تمامی امور، زوج و زوجه را مسؤولیت پذیر نمایند تا بیش از پیش شاهد کاهش میزان طلاق باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از ثبت بیش از دو هزار 600 واقعه ازدواج  در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: آمارهای ثبت شده حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست سال جاری در مقابل هر 100 ازدواج، 26 طلاق در سطح استان به ثبت رسیده است.

بزرگمهر در ادامه با اشاره به تشکیل 654 پرونده مطالبه مهریه در چهار ماهه  نخست سال جاری در واحدهای اجرای ثبت استان گفت: با اجرایی شدن قانون برنامه ششم توسعه کشور تمام پرونده های مطالبه مهریه در ابتدا در واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ازدواج در بوشهر 8.6 درصد رشد کرد

آمار ازدواج در بوشهر 8.6 درصد رشد کرد