مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-07سياسي

راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب و پساب با فناوری بومی


تصفیه پساب ها از عناصر آلاینده محیط زیستی یکی از ضرورت های برخورداری از جامعه سالم است که تجهیزات ایران ساخت به این اقدام سرعت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه ای با حجم قابل توجهی از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص که هرکدام با یک دستگاه پیشرفته سر و کار دارند.

تیم تخصصی تعمیرات و ساخت شرکت آبان در بخشی دیگر مشغول کار کردن روی یک دستگاه است.

آن طور که جابر سعید مدیرعامل شرکت آبان عنوان می کند علاوه بر سنجش کیفیت محصولات به کمک تجهیزات پیشرفته و ایران ساخت، تعمیر و نگهداری یکی از خدماتی است که به مجموعه های پژوهشی و فناور، ارائه می شود.

  راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب با فناوری بومی این فعال فناور با بیان این که شرکت آبان با فعالیت­های کاملا تخصصی در حوزه های مختلفی از جمله کیفیت سنجی، تولید تجهیزات آزمایشگاهی و تعمیر و نگهداری فعالیت می کند، ادامه می دهد: علاوه بر آموزش و تامین قطعه های تجهیزات پیشرفته، کار طراحی، ساخت، راهبری و نگهداری سیستم های تصفیه و تصفیه خانه های آب و فاضلاب در این مجموعه انجام می شود.

به گفته این فعال فناور، در حوزه تصفیه علاوه بر چندین پروژه فعال در زمینه راهبری و نگهداری تصفیه­خانه، این بخش در زمینه ساخت سیستم­های آب شیرین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب و پساب با فناوری بومی

راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب و پساب با فناوری بومی