مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-07سياسي

حق و حقوق عشایر به شکل کامل در محدوده کشت و صنعت مغان واگذار شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جهاد کشاورزی و کشت و صنعت مغان باید حق و حقوق محدوده نشینان عشایری و روستایی کشت و صنعت مغان را به شکل کامل واگذار کنند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جهاد کشاورزی و کشت و صنعت مغان باید حق و حقوق محدوده نشینان عشایری و روستایی کشت و صنعت مغان را به شکل کامل واگذار کنند.

آیت الله سید حسن عاملی 16 مرداد در جلسه مدیران استانی در واگذاری محدوده کشت و صنعت مغان اظهار کرد: بعد از گذشت سال ها این اختلاف به پایان رسیده و با پیگیری استاندار اردبیل واگذاری اراضی به میزان سه هکتار برای محدوده نشینان کشت و صنعت مغان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای مکرری که از این مناطق داشتیم روستاییان و عشایر منطقه از لحاظ تأمین آب شرب، گاز و سایر خدمات در مضیقه بودند و این محرومیت اسباب سرافکندگی و شرمساری شده بود که بالاخره با پیگیری ها و تلاش انجام شده سازمان ها و دستگاه های مرتبط مشکلات حل شده و واگذاری اراضی را به ساکنان واقعی این مناطق شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: باید جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، کشت و صنعت مغان و همچنین بنیاد مسکن با ورود هر چه سریعتر مشکلات و عوارض احتمالی در این واگذاری ها و خدمات رسانی مناسب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق و حقوق عشایر به شکل کامل در محدوده کشت و صنعت مغان واگذار شود

حق و حقوق عشایر به شکل کامل در محدوده کشت و صنعت مغان واگذار شود