مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-07سياسي

هدایت و راهبری شغلی؛ اولویت های توانمندسازی کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در حوزه اشتغال در سال جاری 250 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال داریم که در دو بحث هدایت شغلی و راهبری شغلی فعالیت می کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در حوزه اشتغال در سال جاری 250 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال داریم که در دو بحث هدایت شغلی و راهبری شغلی فعالیت می کنیم.

رضا سلم آبادی، امروز شنبه 16 مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی مولود انقلاب بوده و هنوز نیز خلق و خوی انقلابی گری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اقدامات دلسوزانه جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: مجموعه خبرگزاری ایسنا که در داخل این مجموعه سال هاست فعالیت دارد، نیز اقدامات شایسته ای در راستای آگاهی بخشی دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران علی رغم شرایط کرونا در جلسات مختلف حضور دارند، تصریح کرد: خبرنگاران مجموعه ایسنا در شرایط خطر کرونا به دنبال نشر واقعی اخبار بوده اند.

سلم آبادی بیان کرد: در حوزه کمیته امداد مجموعه فعالیت ها بسیار متعدد شده و با همه نهادها مرتبط هستیم تا بتوانیم به مددجویان بیشتر توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت و راهبری شغلی؛ اولویت های توانمندسازی کمیته امداد

هدایت و راهبری شغلی؛ اولویت های توانمندسازی کمیته امداد