مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-07ورزشي

عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی حفظ سلامت مردم را از مهم ترین دغدغه ها دانست و گفت: مراسم عزاداری های محرم امسال به خاطر شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل های برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار داشت: دستورالعمل های بهداشتی تحت عنوان ضوابط مراسم عزاداری ایام محرم و صفر ابلاغ شده و مسئولیت اجرای این مصوبات به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات مکلف است در ایام برگزاری مراسم به صورت روزانه و طی جلساتی مستمر شرایط را دائماً رصد نماید، بیان داشت: رعایت فاصله، استفاده مستمر از ماسک، ضدعفونی مکرر فضا و برگزاری مراسم در محیط باز در این دستورالعمل ها مورد تأکید است.

حفظ سلامت مردم؛ مهم ترین دغدغه استاندار خراسان جنوبی حفظ سلامت مردم را از مهم ترین دغدغه ها دانست و تبیین کرد: در شرایطی باید عزاداری کنیم که مدیریت بیماری کرونا و مقابله با آن بزرگ ترین دغدغه ماست لذا به همه هیأت های مذهبی، مداحان، هیأت امنای مساجد و حسینیه ها و غیره تأکید می کنیم سلامت مردم را مدنظر داشته باشند.

ملانوری بر لزوم همکاری دانشگاه ها و ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با هیأت ها و حسینیه ها تأکید کرد و گفت: هرگونه پذیرایی در مراسم عزاداری ممنوع  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خراسان جنوبی

عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خراسان جنوبی