مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-07سياسي

جهاد دانشگاهی مثال بارزی برای اثبات توان ایرانی است


استاندار قم به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی مثال بارزی برای اثبات توان ایرانی و نمونه خوبی برای نشان دادن توانایی عبور از موانع تحریم در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی 16 مرداد ماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: در دنیای امروز که مرزهای علم و دانش دائم در حال پیش روی است لازم است نهادهای علمی فارغ از بروکراسی و با تکیه بر نیروهای جوان و با استعداد کشور با در نظر گرفتن نیازهای کشور و جهان به نوآوری و تولید علم بپردازند تا ضمن رفع نیازهای جاری نیازهای آینده را نیز پیش بینی و مرتفع سازند.

جهاد دانشگاهی مثال بارزی برای اثبات توان ایرانی و نمونه خوبی برای نشان دادن توانایی عبور از موانع تحریم در کشور است، متخصصین جهاد دانشگاهی نیازهای کشور را به موقع شناسایی و رفع می کنند و بارها دست دولت و دولتمردان را در شرایط نابسامان فشرده اند.

تولید کیت تشخیص از سوی جهاد دانشگاهی معرفی شد از این دسته اقدامات است.

امروزه رشد سریع علم و فناوری در دنیا مجالی برای تأمل به کشور رقیب نمی دهد از این رو تسریع در مراحل طرح مسئله، پیشنهاد راه حل همراه با خلاقیت و نوآوری، بررسی تخصصی و رفع اصولی نیازها موجب ارتقا سطح رفاه در جامعه خواهد شد، از نهادهای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مثال بارزی برای اثبات توان ایرانی است

جهاد دانشگاهی مثال بارزی برای اثبات توان ایرانی است