مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-07حوادث

کشف 135 کیلو تریاک از کاروان خانوادگی سوداگران مرگ


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 135 کیلو تریاک از خودروی سوداگران مرگ خبر داد.

- سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 135 کیلو تریاک از خودروهای متهمانی خبر داد که تحت پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر تهران را داشتند.

  سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در  بررسی های اطلاعاتی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ  قصد انتقال مواد مخدر از استان های مرکزی به شهر تهران را دارد که بررسی موضوع در دستور کار مأموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات فنی مشخص شد که متهم با همکاری همسر و برادرش تحت پوشش سفرخانوادگی با 2 دستگاه خودرو به استان های مرکزی مراجعه کرده و ضمن  تهیه مواد مخدر در حال مراجعت به شهر تهران است.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: با شناسایی محور تردد خودروی متهمان و هماهنگی قضایی، خودروهای متهمان در محورهای مواصلاتی به جنوب تهران توقیف و در بازرسی از خودروها 135  کیلو تریاک کشف شد.

  وی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 135 کیلو تریاک از کاروان خانوادگی سوداگران مرگ

کشف 135 کیلو تریاک از کاروان خانوادگی سوداگران مرگ