مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-07سياسي

اختیارات ستادهای استانی کرونا افزایش پیدا کند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان شیوع و مدیریت بیماری کرونا در استان های کشور متفاوت است، گفت: ستاد ملی کرونا برای مدیریت هرچه بهتر کرونا در استان ها باید اختیارات ستادهای استانی را افزایش دهد تا مسئولان استانی به فراخور وضعیت استان تصمیم گیری کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان شیوع و مدیریت بیماری کرونا در استان های کشور متفاوت است، گفت: ستاد ملی کرونا برای مدیریت هرچه بهتر کرونا در استان ها باید اختیارات ستادهای استانی را افزایش دهد تا مسئولان استانی به فراخور وضعیت استان تصمیم گیری کنند.

اقبال عباسی 16 مردادماه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور در جمع اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا روز سه شنبه هفته جاری تمامی مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت بیماری کرونا در استان احصا و سپس راهکارهای جدید برای بحث کنترل شیوع بیماری و مدیریت آن نیز توسط اعضای ستاد ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای بحث مدیریت بیماری کرونا باید چند مسئله مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: یکی از مشکلات فعلی در بحث مدیریت بیماری کرونا در مراکز درمانی کمبود نیروی انسانی است، می توان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات ستادهای استانی کرونا افزایش پیدا کند

اختیارات ستادهای استانی کرونا افزایش پیدا کند