مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-07فرهنگي

هنرمندان اراکی برگزیده جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: استاد ناصر نهاوندیان پور در رشته منبت چوب موفق به دریافت همای زرین و استاد محمدمهدی باباخانی موفق به دریافت نشان دست خلاق از جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان اظهار کرد: استاد ناصر نهاوندیان پور در رشته منبت چوب موفق به دریافت همای زرین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران شد و استاد محمدمهدی باباخانی نیز نشان دست خلاق این جشنواره را از آن خود کرد.

وی افزود: در راستای پاسداری و نکوداشت مقام شامخ و ارزنده هنرمندان حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی، نشان دست خلاق به عنوان عالی ترین نشان این حوزه در عرصه ملی و بین المللی تعریف شده و در جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران (نشان دست خلاق) به هنرمندان شاخص در سطح ملی و بین المللی اعطاء می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: این نشان هرساله در قالب جشنواره بین المللی؛ با محوریت جمهوری اسلامی ایران که اولین دوره آن در اصفهان شهر جهانی و خلاق صنایع دستی برگزار شد، به صورت محدود به هنرمندانی اعطاء می شود که دارای شاخص هایی خاص باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان اراکی برگزیده جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران شدند

هنرمندان اراکی برگزیده جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران شدند