مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-07اقتصادي

188 هکتار از شهر پیشوا بافت فرسوده محسوب می شود


فرماندار پیشوا با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه گذاران توسط شورای ششم گفت: 188 هکتار از شهر پیشوا بافت فرسوده است که باید برای نوسازی آن اقداماتی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی ظهر شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا اظهار داشت: برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه گذاران باید در دستور کار شورای ششم قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه 188 هکتار بافت فرسوده در شهر پیشوا وجود دارد که لازم است مجموعه مدیریت شهری، این مناطق را نوسازی و روزآمد کرده و محیطی بانشاط و اشتیاق آور برای مردم فراهم کند گفت: در شورای اسلامی شهر پیشوا این ظرفیت وجود دارد که موتور محرکه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و پیشرو و پیشگام سایر دستگاه ها باشد.

فرماندار پیشوا بیان داشت: از شورای ششم انتظار می رود با رعایت دستورالعمل ها و نظام نامه ها و با آینده نگری و بهره گیری از ظرفیت ادارات، رفاه و مصالح مردم را در نظر گرفته و در جهت وحدت عمومی و اتحاد بین مردم و مسئولان حرکت کند.

وی با بیان اینکه دقت در انتخاب شهردار که از دیگر وظایف شورا است می تواند این نهاد را در توفیق و دستیابی به برنامه ها و اهداف مد نظر یاری کند افزود: لوایح شهرداری و مصوبات شورا باید شفاف و بدون ابهام باشد تا تصمیم گیری ها در هیئت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

188 هکتار از شهر پیشوا بافت فرسوده محسوب می شود

188 هکتار از شهر پیشوا بافت فرسوده محسوب می شود