مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-07سياسي

فرماندار استهبان: جهاددانشگاهی همواره انقلابی عمل کرده است


فرماندار استهبان با یادآوری دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد مولود انقلاب با برخورداری از نیروهای انقلابی، - ایسنا/فارس فرماندار استهبان با یادآوری دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد مولود انقلاب با برخورداری از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد همواره توانسته انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

احمدرضا کمالی سروستانی، شنبه 16مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی و با اشاره به نام گذاری سال به نام جهش تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: قطعا جهاد دانشگاهی همانند سال های گذشته در سال 1400، کمک موثری به جهش تولید خواهد کرد.

او عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید علم دانش بنیان و فناورانه بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی، به ویژه در توسعه اشتغال جوانان نقش بزرگی داشته است و با بهره گیری از استعدادهای جوان در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه خودباوری و بهره مندی از توان دانش داخلی منشا رشد و توسعه همه جانبه می باشد که می توان کشور را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار استهبان: جهاددانشگاهی همواره انقلابی عمل کرده است

فرماندار استهبان: جهاددانشگاهی همواره انقلابی عمل کرده است