مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-07پزشكي

محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد کرمان می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تحویل محموله جدید واکسن به استان خبرداد و گفت: واکسیناسیون بدون یک روز تعطیلی ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به آمارها گفت: تا شب گذشته یک هزار و 752 نفر در بیمارستان های استان بستری بودند و تا الان که این آمار را به اطلاع می رسانم حداقل 50 نفر افزایش داشته است.

از این تعداد 227 نفر در آی سی یو تحت مراقبت های ویژه هستند و متأسفانه 74 نفر هم تحت درمان با ونتیلاتور هستند.

رشیدی نژاد افزود: با اینکه سرعت افزایشی این آمار نسبت به دو هفته قبل اندکی کاسته شده ولی افزایشی بودن آن تغییری نکرده است و همچنان با همکاری مردم و دیگر بخش های بیمارستان ها به ظرفیت تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی افزوده ایم.

وی ادامه داد: دیروز مجدداً در بیمارستان شهید باهنر کرمان 30 تخت بستری ظرفیت سازی کردیم و باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که یک سوم بیماران ما خدمات سرپایی دریافت می کنند و از ظرفیت تخت های بیمارستانی برای افرادی که نیاز مبرم به بستری دارند، استفاده می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با واکسن های وارد شده به استان گفت: تعداد واکسن هایی که تاکنون به استان تحویل داده شده است 705 هزار و 446 دوز بوده است و تا پایان روز پنجشنبه هفته گذشته 463 هزار و 339 نفر در استان دوز اول و 92 هزار و 726 نفر دوز دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد کرمان می شود

محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد کرمان می شود