مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-07سياسي

نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ترویج در محافل محرم و صفر است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر نیازمند ترویج این دو فریضه در مجامع و محافل مختلف به ویژه در هیات عزاداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان لرستان در آستانه محرم اظهار داشت: از اول ماه محرم تا روز عاشورا دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر نیازمند ترویج این دو فریضه در مجامع و محافل مختلف  به ویژه در هیات عزاداری است چرا که در دانشگاه امام حسین(ع) افراد مختلف به مدت حداقل یک ماه جوانان مختلف  در این دانشگاه حضور دارند  و می توانید به عنوان مهم ترین رسانه وظیفه خود را در تبلیغ این فریضه و در حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشید و بی تفاوت نباشید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان عنوان کرد: اگر وظیفه خود ندانیم این بی تفاوتی به منزله جنگ با خدا است و در روایات در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر همین تعبیر را داریم که زشتی بی تفاوتی بسیار بالا است.

حقیان عنوان کرد: در ترویج و گفتمان سازی امر به  معروف کمک کنیم تا باور ایجاد شود که اگر باور ایجاد شود نیاز به تذکر ، فرهنگ سازی  و گفتمان سازی نیست و مردم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ترویج در محافل محرم و صفر است

نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ترویج در محافل محرم و صفر است