مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-07سياسي

پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری در تبریز رونمایی شد


روز یکشنبه، پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری، توسط اعضای شورای شهر تبریز، مسئولان بسیج رسانه و برخی نمایندگان اصحاب رسانه در محل موزه مطبوعات آذربایجان، - ایسنا/آذربایجان شرقی روز یکشنبه، پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری، توسط اعضای شورای شهر تبریز، مسئولان بسیج رسانه و برخی نمایندگان اصحاب رسانه در محل موزه مطبوعات آذربایجان، رونمایی شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری، با بیان این که این طرح در حوزه ی شفافیت و حمایت روشمند از اهالی رسانه در حوزه ی شهری آماده شده است، اظهار کرد: قطعا اجرای این طرح و حمایت هدفمند از رسانه ها باعث ارتقا کیفیت رسانه می شود، انتظار داریم از اصحاب رسانه حمایتی هدفمند روشمند شود نه حمایتی که باعث کوتاه شدن زبان نقد آن ها شود.

رامین نظامی خواه افزود: با پیگیری و اجرای این طرح شاهد شفافیت در حوزه مدیریت شهری، نظارت مردمی، حمایت از رسانه به صورت روشمند اتفاق می افتد.

وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، گفت: روز خبرنگار در استان سعی کردیم اینفوگرافیگ شهدای رسانه در عرصه ی خبر و خون نگاران دفاع مقدس را به عنوان اهالی رسانه آماده کنیم تا تذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری در تبریز رونمایی شد

پیشنویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری در تبریز رونمایی شد