مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-07اقتصادي

سرنوشت تحریم ها در دولت رییسی


رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید دولت سیزدهم راهی جز حمایت از اقتصاد درون زا و برون نگر ندارد و در این مسیر صادرات به عنوان موتور پیشران عمل می کند.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید دولت سیزدهم راهی جز حمایت از اقتصاد درون زا و برون نگر ندارد و در این مسیر صادرات به عنوان موتور پیشران عمل می کند.

محمد لاهوتی در گفت و گو با ایسنا، درباره چشم انداز صادرات در دولت سیزدهم در صورت باقی ماندن تحریم ها، اظهار کرد: همانطور که آقای رییسی در جریان مراسم تنفیذ اعلام کردند، دولت ایشان به دنبال کنار زدن تحریم ها و استفاده از تمام مسیرهای موجود برای کاهش فشار بر اقتصاد کشور است.

از این رو چه در چارچوب برجام و چه در هر چارچوب دیگری می توان انتظار داشت که شرایط متفاوتی پیدا کنند، کنار بروند یا کاهش یابند.

وی با بیان اینکه صرف نظر از سرنوشت تحریم ها، حمایت از تولید و صادرات اولویت مهمی است که نمی توان آن را کنار گذاشت، تشریح کرد: همانطور که در سال های گذشته نیز برای بسیاری از تصمیم گیران محرز شده، برای آنکه اقتصاد ایران بتواند از شرایط امروز و مشکلات فعلی عبور کند، حمایت از تولید و فراهم کردن مقدمات صادرات این کالاها در هر شرایطی باید اولویت نخست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تحریم ها در دولت رییسی

سرنوشت تحریم ها در دولت رییسی