مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-07سياسي

بهابادی ها صاحب بیمارستان می شوند


نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز ساخت بیمارستان 98 تختخوابی در شهرستان بهاباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدرضا صباغیان بافقی بعد از ظهر امروز در گروه خبرنگاران بهداشت و درمان اظهار کرد: کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تشکیل جلسه ای در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه سال جاری با ساخت بیمارستان 98 تختخوابی بهاباد موافقت کرد.

وی افزود: در دیدار ماه گذشته با دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دستور صدور مجوز ساخت بیمارستان 98 تختخوابی بهاباد که از نیاز های ضروری مردم در این شهرستان است اخذ شده بود.

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در و تسریع در واگذاری دستگاه سی تی اسکن نیز به بیمارستان آیت الله حکیم بهاباد نیز دستورات لازم صادر شد.

صباغیان با تقدیر از صبوری مردم و تلاش مسئولین شهرستان و استان خواستار مشارکت بیشتر معادن و صنایع اطراف در راستای انجام  مسئولیت های اجتماعی شد و عنوان کرد:  ساخت و تجهیز بیمارستان جدید به مشارکت صاحبان صنایع و معادن و خیران نیاز دارد که امید است در این زمینه مانند سایر امور ایفای نقش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهابادی ها صاحب بیمارستان می شوند

بهابادی ها صاحب بیمارستان می شوند