مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-07سياسي

هنوز موفق به تجمع بزرگ هیئات مذهبی در همدان نشده ایم


نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار هماهنگ کردن هیئت ها در برنامه های مذهبی شد و گفت: متاسفانه هنوز نتوانستیم تجمع بزرگ هیئت های مذهبی در همدان را برگزار کنیم در حالی که این مسئله در بسیاری از استان ها رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع شورایاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تجمعات نشان می دهد شورای هماهنگی می تواند با اقدامات مناسب مردم را پای کار بیاورد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه هایی که از نظر قانونی در این بخش وظیفه دارند باید هماهنگی بیشتری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند گفت: سالهاست در زمان اجرای برنامه ها برخی مشکلات را حس می کنیم مسائلی مانند ضعف سیستم های صوتی که باید برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اظهار تأسف از عدم پوشش خبری مناسب برنامه های مهم همدان افزود: ما در انعکاس رویدادهای خبری همدان آن هم در سطح ملی ضعیف عمل کردیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی مانند بمباران نماز جمعه همدان توسط رژیم صدام در دوران دفاع مقدس رویدادی عجیب و بی مانند در کشور است که می شد در سطح ملی مطرح شود اما این اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز موفق به تجمع بزرگ هیئات مذهبی در همدان نشده ایم

هنوز موفق به تجمع بزرگ هیئات مذهبی در همدان نشده ایم