مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-07سياسي

افتتاح باند دوم محور غرق آباد به نوبران


در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و جمعی از مسئولین، باند دوم محور غرق آباد به نوبران زیر بار ترافیک رفت - .

استاندار مرکزی در آیین افتتاح باند دوم جاده غرق آباد به نوبران , این مهم را توفیق بزرگی برای مردم و مسئولین دانست و گفت : این طرح یکی از طرح های قدیمی و تقریبا با عمر بالا بود که مدتی عملیات عمرانی آن راکد شده بود اما خوشبختانه امروز این مسیر پر تراکم و شلوغ را به هم متصل و با 4 بانده شدن از خطرات جاده خواهد کاست .

 سید علی آقازاده اظهار کرد: این مسیر حدود 7 سال بخاطر عدم پیگیری و نبود بودجه و سایر مسائل بلا استفاده بود که خوشبختانه با پیگیری های یک سال اخیر هم از طریق نماینده و هم ادارات مربوطه , عملیات عمرانی آن به طول 10 کیلومتر با اعتبار 17 میلیارد از محل اعتبارات ملی انجام و تقدیم مردم شد .

وی با بیان اینکه در تکمیل این مسیر هم مسائل ایمنی و تجهیز راه ها انجام گرفت و هم برخی زیرساخت ها تکمیل شد خاطرنشان کرد : عبور بار ترافیکی در این مسیر از امروز باعث کاهش ترافیک عبوری و همچنین کاهش تصادفات و تلفات خواهد شد که یکی از خواسته های به حق اهالی این منطقه بوده است .

استاندار مرکزی تصریح کرد : امیدواریم در سال آینده ادامه مسیر ساوه به نوبران که انتهای غربی استان محسوب میشود هم 4 بانده شود و بقیه نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح باند دوم محور غرق آباد به نوبران

افتتاح باند دوم محور غرق آباد به نوبران