مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-07بين الملل

جاسوسی آمریکا از آزمایشگاه ووهان چین


یک شبکه آمریکایی در گزارشی مدعی شد جاسوسان این کشور به داده هایی از چین دست پیدا کرده اند و به همین دلیل ممکن است تحقیقات درباره خاستگاه کرونا سه ماه دیگر طول بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه آمریکایی سی اِن اِن مدعی شد علت طولانی شدن تحقیق نهادهای اطلاعاتی این کشور درباره خاستگاه ویروس کرونا، بررسی داده هایی است که از آزمایشگاه ویروس شناسی شهر ووهان کرونا را آماده کنند.

با این حال سی اِن اِن، با تلاش برای توجیه ناموفق بودن آن ها، می گوید این تحقیقات ممکن است سه ماه دیگر طول بکشد.

راشا تودی به نقل از سی اِن اِن نوشت، جاسوسان آمریکایی در حال جستجو در خزانه ژنتیکی هستند که نقشه های ژنتیکی حاصل از نمونه های ویروسی مطالعه شده در آزمایشگاه ووهان را در بر دارند.

منابع خبری ناشناس سی اِن اِن مدعی هستند در حالی که دقیقاً مشخص نیست که آژانس های اطلاعاتی آمریکا چگونه یا چه زمانی به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده اند ، رایانه هایی که چنین داده هایی را ذخیره می کنند معمولاً به سرورهای خارجی دارای فضای ابری متصل هستند و این احتمال وجود دارد که هک شده باشند .

راشا تودی نوشت، این گزارش به شکل قابل توجهی اذعان می کند آمریکا ممکن است برای دستیابی به اطلاعاتی درباره این ویروس، سرورهای چینی را هک کرده باشد و در عین حال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی آمریکا از آزمایشگاه ووهان چین

جاسوسی آمریکا از آزمایشگاه ووهان چین