مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-07سياسي

ملت لبنان با مدیریت مقاومت توانسته توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کند


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت ملت لبنان در مقابل حملات رژیم صهیونیستی، گفت: ملت لبنان با مدیریت مقاومت تاکنون توانسته است با هوشمندی و خرد جمعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، ایوب حمید، فرستاده ویژه نبیه بری رییس مجلس جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار، تحولات لبنان را موضوع حائز اهمیتی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: وظیفه اسلامی و انسانی خود می دانیم که در همراهی محور مقاومت و در مبارزه با دشمنان اسلام در کنار ملت و دولت لبنان باشیم .

  رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند دشمنان لبنان درصددند که ضربه های اقتصادی، امنیتی و سیاسی مهلکی به لبنان وارد کنند، اما توطئه ها و فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه لبنان با تدبیر گروه های سیاسی ناکام مانده است.

قالیباف در تشریح دیدگاه خود افزود: ملت لبنان با مدیریت مقاومت تاکنون توانسته است با هوشمندی و خرد جمعی، توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی نماید .

قالیباف تحریم های اقتصادی و ایجاد بحران تحمیلی بر لبنان را عامل مشکلات مردم دانست و گفت: امروزه آمریکا، برخی از کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی مشکلات ساختاری، اقتصادی و اختلافات دیدگاهی لبنان را ابزاری برای تشدید فشار بر مردم قرار داده اند که باید فکری اساسی در این مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت لبنان با مدیریت مقاومت توانسته توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کند

ملت لبنان با مدیریت مقاومت توانسته توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کند