مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-07بين الملل

رایزنی سیسی با وزیر دفاع عراق درباره همکاری نظامی دوجانبه و مقابله با تروریسم


رییس جمهوری مصر امروز، شنبه در دیدار با وزیر دفاع عراق تاکید کرد: مصر از عراق برادر حمایت می کند و به دنبال تقویت نقش قومی عربی آن است.

- رییس جمهوری مصر امروز، شنبه در دیدار با وزیر دفاع عراق تاکید کرد: مصر از عراق برادر حمایت می کند و به دنبال تقویت نقش قومی عربی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عین العراق، ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر امروز با جمعه عناد سعدون وزیر دفاع عراق در حضور سرلشکر محمد زکی وزیر دفاع و تولیدات جنگی ملاقات کرد.

بسام راضی، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر گفت، وزیر دفاع پیام مکتوب مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق را تقدیم سیسی کرد که شامل تاکید بر تشکر عراق از تلاش های حمایت گرانه مصر در تمام زمینه ها و امیدواری برای تقویت چارچوب های همکاری با مصر و استفاده از تجربه موفق مصر و الهام گرفته از راهبری رییس جمهوری در زمینه توسعه و انتقال آن به عراق و تقدیر از نقش حمایت گرانه مصر از عراق و نقشی بود که به منزله عمق استراتژیک امت عربی در مقابل چالش های مشترک در راس آن مقابله با تروریسم و تحقق امنیت، ثبات و توسعه شمرده می شود.

همچنین رییس جمهوری مصر به برادرانش برهم صالح، رییس جمهوری و مصطفی الکاظمی سلام و درود فرستاد و بر توجه مصر به همکاری با عراق برادر در تمام زمینه ها از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سیسی با وزیر دفاع عراق درباره همکاری نظامی دوجانبه و مقابله با تروریسم

رایزنی سیسی با وزیر دفاع عراق درباره همکاری نظامی دوجانبه و مقابله با تروریسم