مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-07سياسي

اصحاب رسانه در ایام انتخابات همچونت شهدای جنگ تحمیلی از نظام مقدس دفاع کردند


معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، نقش پر رنگ اصحاب رسانه در ایام انتخابات را یادآور شد و گفت: بدون اغراق در این انتخابات عملکرد اصحاب رسانه همچون اقدامات شهدای جنگ تحمیلی بود چراکه با روشنگری توانستند در این پیچ تاریخی و جنگ رسانه ای دستاوردهای بزرگی .

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، نقش پر رنگ اصحاب رسانه در ایام انتخابات را یادآور شد و گفت: بدون اغراق در این انتخابات عملکرد اصحاب رسانه همچون اقدامات شهدای جنگ تحمیلی بود چراکه با روشنگری توانستند در این پیچ تاریخی و جنگ رسانه ای دستاوردهای بزرگی را رقم زنند و از نظام مقدس دفاع کنند تا سبب خشنودی رهبری شوند.

بیژن سلیمان پور در اختتامیه اولین جشنواره ایران مقتدر که ظهر امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر بیان کرد: امید می رود همواره اندیشه بلند خبرنگاران و قلم مانای آنها در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کرامت انسانی واقع شود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان قم، تصریح کرد: وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده است و همواره از خداوند متعال برای مردم طلب صبر می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ضمن اشاره به تنفیذ و تحلیف حکم رییس جمهور برای ایشان خواستار توفیق روز افزون شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در ایام انتخابات همچونت شهدای جنگ تحمیلی از نظام مقدس دفاع کردند

اصحاب رسانه در ایام انتخابات همچونت شهدای جنگ تحمیلی از نظام مقدس دفاع کردند