مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-07اقتصادي

سرمایه گذاری 3000 میلیارد تومانی در درگزین


همدان _ فرماندار شهرستان درگزین گفت: بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طی 2 سال گذشته در شهرستان درگزین صورت گرفته است.

- ، علی اصغر ناظری پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درگزین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از سرمایه گذاری بیش از 3 هزار میلیارد تومانی در این شهرستان در مدت 2 سال اخیر خبر داد و گفت: این میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون ایجاد گاوداری 6 هزار راسی شرکت شستا، راه اندازی مجتمع گلخانه ای و توسعه گلخانه ها، ایجاد شهرک صنعتی و توسعه بخش کشاورزی و دام و طیور هزینه شده است.

وی با اشاره با افزایش قابل توجه اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته، افزود: اعتبارات شهرستان درگزین امسال نسبت با سال گذشته افزایش 6 برابری داشته و به 60 میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار درگزین اظهار کرد: این میزان اعتبار پیش بینی شده از محل اعتبارات نفت و گاز، متوازن استانی، مناطق محروم، تأمین آب شرب و اعتبارات در اختیار نمایندگان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ایجاد شهرستان درگزین 20 روستا مشکل تأمین آب شرب بهداشتی پایدار داشتیم که این مشکل حل شده است، افزود: در 12 روستای این شهرستان برای اولین بار بهسازی معابر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3000 میلیارد تومانی در درگزین

سرمایه گذاری 3000 میلیارد تومانی در درگزین