مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-07پزشكي

هدفگذاری برای تزریق روزانه 20 هزار دُز واکسن در قم


استاندار قم از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا بر اساس ضرورت گسترش و توسعه واکسیناسیون عمومی، هدفگذاری تزریق روزانه 20 هزار دُز واکسن را در اولویت دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست دکتر رییسی بیان داشت: در این نشست، گزارشی از مصوبات و جلسات قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا و آخرین وضعیت کشور در زمینه مبارزه با این بیماری کووید19 ارائه شد.

وی با بیان این که در حال حاضر 336 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی، 84 شهر در وضعیت نارنجی و 28 شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند خاطر نشان کرد: استان قم نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

استاندار قم با تصریح بر وضعیت افزایشی بستری ها و فوتی های کرونایی اظهار کرد: طبق گزارش ها و در برخی از استان ها، تخت های بیمارستانی پُر شده است و از این رو تشدید نظارت ها برای رعایت بیشتر پروتکل ها باید در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: نگاه مدیریت استان، توسعه امر واکسیناسیون است و از این رو، گسترش مراکز واکسیناسیون در روزهای اخیر در دستور کار قرار داشته است و این گسترش همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای تزریق روزانه 20 هزار دُز واکسن در قم

هدفگذاری برای تزریق روزانه 20 هزار دُز واکسن در قم