مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-07اقتصادي

رشد قارچ گونه آرایشگاه های زیرزمینی مردانه در اصفهان/ نیازمند اصلاح نرخ نامه هستیم


رییس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان گفت: آرایشگاه های مردانه زیرزمینی همانند قارچ در حال رشد هستند و تا زمانی که وضعیت نرخ ها اصلاح نشود این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت چراکه هزینه این آرایشگاه ها متناسب با درآمدشان نیست.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان گفت: آرایشگاه های مردانه زیرزمینی همانند قارچ در حال رشد هستند و تا زمانی که وضعیت نرخ ها اصلاح نشود این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت چراکه هزینه این آرایشگاه ها متناسب با درآمدشان نیست.

مصطفی سلمانی امروز (شنبه -16 مرداد ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه این اتحادیه بالای 1000 واحد صنفی فعال دارد اعضای هیات مدیره آن هفت نفر است، اما به دلیل فوت رییس سابق به دلیل کرونا اعضای هیات مدیره آن اکنون کمتر است.

وی افزود: در حال حاضر 1298 واحد صنفی دارای مجوز از این اتحادیه پروانه دارند، همچنین صدور 470 مجوز در دست اقدام است، البته برخی پرونده های صنفی در وضعیت خاص هستند و هنوز اعلام تعطیلی نکرده اند و با توجه به تسهیل شرایط، در حال حاضر زمان صدور مجوز و پروانه صنفی بسیار کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان اما با انتقاد از برداشته شدن قانون سقف و فاصله صنفی، گفت: پیش تر محدودیت فاصله و سقف صنف و مغازه ها در صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قارچ گونه آرایشگاه های زیرزمینی مردانه در اصفهان/ نیازمند اصلاح نرخ نامه هستیم

رشد قارچ گونه آرایشگاه های زیرزمینی مردانه در اصفهان/ نیازمند اصلاح نرخ نامه هستیم