مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-07اجتماعي

19 هزار اردبیلی در آزمون تعیین صلاحیت مهارت آموزی شرکت کردند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: تمامی استانداردها در برگزاری آزمون آنلاین مهارتی در استان اردبیل رعایت شده که 19 هزار نفر در این آزمون شرکت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز امامی عصر شنبه در نشست هماهنگی رؤسای ادارات زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل 25 مرکز مهارتی و حرفه ای دارد که 19 مرکز ثابت، چهار مرکز سیار و دو مرکز جوار واحدهای صنعتی مشغول ارائه خدمات هستند.

وی به فعالیت 102 نیروی قراردادی و 186 نیروی رسمی در فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و گفت: از مجموع 341 پرسنل فنی و حرفه ای بخشی از نیروها حق التدریس هستند که در مراکز آموزشی و مهارتی فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل به عملکرد اداره کل فنی و حرفه ای در بخش آموزش اشاره کرد و افزود: در سال 99 بیش از سه میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی به علاقمندان ارائه شده که بیش از 15 هزار نفر از این دوره های آموزشی عمدتاً به شکل کاربردی و در قالب طرح تکاپو استفاده کردند.

امامی نیازسنجی و توجه به تهیه سند مهارت را از رویکردهای فنی و حرفه ای استان در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها اعلام کرد و ادامه داد: بخش عظیمی از آموزش های فنی و حرفه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار اردبیلی در آزمون تعیین صلاحیت مهارت آموزی شرکت کردند

19 هزار اردبیلی در آزمون تعیین صلاحیت مهارت آموزی شرکت کردند