مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-07سياسي

بزودی 1200 تخت اضطراری به ظرفیت هرمزگان اضافه می شود


استاندار هرمزگان ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان، گفت: به منظور افزایش توان مقابله با کرونا، باید تا دو هفته آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی ساعتی پیش در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی هرمزگان، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید طی اقدامی جهادی، حداکثر ظرف دو هفته آینده تا یک هزار تخت برای بستری و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در این محل آماده کنند.

وی افزود: با بکارگیری ظرفیت 200 تخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در دو هفته آینده در مجموع یک هزار و 200 تخت اضطراری در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در استان، تصریح کرد: شرایط فعلی بدون همکاری مردم قابل کنترل نیست و باید سطح رعایت پروتکل ها جهش قابل توجهی داشته باشد تا بتوان به بهبود روند فعلی امیدوار بود و امیدواریم با رعایت پروتکلها توسط مردم نیازی به افزایش تخت نباشد.

بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان رعایت پروتکل ها در استان کمتر از 40درصد است و روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا طی دو هفته اخیر به طور بی سابقه و نگران کننده افزایش یافته است.

در بازدید امروز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان، رییس دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی 1200 تخت اضطراری به ظرفیت هرمزگان اضافه می شود

بزودی 1200 تخت اضطراری به ظرفیت هرمزگان اضافه می شود