مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-07سياسي

حضور 6 خانواده شهید در رونمایی از تمبر/وام دار خانواده شهدا هستیم


به دلیل شرایط کرونایی بصورت نمادین با حضور شش خانواده شهید از تمبر شهدا رونمایی شد اما تمبر یادبود را مسئولین به درب منازل تک به تک خانواده محترم شهدا بردند.

- شیراز - بخشدار کردیان جهرم گفت: به دلیل شرایط کرونایی بصورت نمادین با حضور شش خانواده شهید از تمبر شهدا رونمایی شد اما تمبر یادبود را مسئولین به درب منازل تک به تک خانواده محترم شهدا بردند.

سهراب صادقی فرد در گفتگو با نتوانستیم کلیه خانواده های شهدا را در این مراسم دعوت کنیم، اظهار کرد: بدلیل محدودیت مکانی امکان دعوت از بیست نفر بیشتر برای ما فراهم نبود به همین سبب یک نفر خانواده شهید سلامت، یک نفر خانواده شهید مدافع حرم و چهار خانواده شهید دیگر نیز به نمایندگی از شهدای جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس به این جلسه دعوت شدند.

بخشدار کردیان جهرم با بیان اینکه بخشداری این منطقه از محرومیت های زیادی برخوردار است، عنوان کرد: اگر شرایط کرونایی و محدودیت مکانی نداشتیم قدم مبارک خانواده شهدا را به دیده منت می گذاشتیم.

صادقی بر ضرورت توجه ویژه به خانواده های شهدا و لزوم دلجویی از آن در همه ایام تاکید کرد و گفت: پس از آیین رونمایی با حضور در منازل تک تک شهدای شهر قطب آباد از خانواده های این عزیزان سرکشی و با اهدای تمبر اختصاصی شهدا و یک جلد کتاب با موضوع فضیلت نماز از آنان دلجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 خانواده شهید در رونمایی از تمبر/وام دار خانواده شهدا هستیم

حضور 6 خانواده شهید در رونمایی از تمبر/وام دار خانواده شهدا هستیم