مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-07اقتصادي

چگونگی پس گرفتن املاک نجومی شهرداری تهران از زبان پیروز حناچی


پیروز حناچی شهردار تهران در مورد بازپس گیری املاک نجومی گفت: بعضی از این املاک که با قیمت های نازل فروخته شده بودند مجددا براساس تورم بانک مرکزی کارشناسی و قیمت ها به روز شد تا گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ پیروز حناچی در بخشی از آخرین مصاحبه خود در مقام شهردار تهران به ماجرای املاک نجومی هم اشاره کرده است که در ادامه می آید: این املاک بخشی از املاکی بود که از اموال شهرداری تهران یا از امکانات شهرداری تهران به افراد داده شده است.

این افراد هم چند دسته بودند؛ بعضی ها کارمندان شهرداری در قالب تعاونی ها بودند، بعضی از آنها افراد غیر بودند که هیچ رابطه تشکیلاتی با شهرداری تهران نداشتند، ولی این اموال به آنها واگذار شده بود و بعضا تخفیف های زیاد گرفته بودند و بعضی از مدیران شهرداری هم بودند که این املاک را یا با تخفیف یا با شرایط خاص گرفته بودند.

یک مورد دیگر هم اموالی بود که به استناد تبصره 6 ماده 55 قانون شهرداری ها، شهرداری می تواند به خیریه ها و مؤسسات عام المنفعه کمک کند.

اینها را باید از هم جدا کرد.

خیلی از این املاک واگذار شده، سند خورده و فروخته شده بودند و بعضی افراد به نام همسر خود گرفته بودند؛ در نتیجه پرونده پیچیده حقوقی به وجود آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پس گرفتن املاک نجومی شهرداری تهران از زبان پیروز حناچی

چگونگی پس گرفتن املاک نجومی شهرداری تهران از زبان پیروز حناچی