مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-07سياسي

خرازی: وحدت فلسطینیان در پی جنگ سیف القدس سرمایه عظیمی است


رییس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: تحولی که جنگ 12 روزه سیف القدس رقم زد، حمایت یکپارچه همه اقشار فلسطینی از این عملیات بود و این سرمایه عظیمی برای مقاومت است.

- رییس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: تحولی که جنگ 12 روزه سیف القدس رقم زد، حمایت یکپارچه همه اقشار فلسطینی از این عملیات بود و این سرمایه عظیمی برای مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال خرازی در دیدار با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: باید این حمایت از مقاومت را حفظ و تقویت کرد چرا که پیروزی فلسطینیان در این مبارزه، وابسته به حمایت مردمی است.

وی با بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی و نقش بی بدیل او در پیشبرد مقاومت در منطقه، تاکید کرد: کمک به آزادی قدس و حمایت از فلسطین در جمهوری اسلامی ایران مبنای عقیدتی دارد چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت ها را موظف به حمایت از مظلومان جهان کرده است.

خرازی با شکننده خواندن رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این تزلزل را در انتخابات اخیر این رژیم ملاحظه کردیم؛ سقوط نتانیاهو با وجود حمایتی که ترامپ و کنگره آمریکا از او داشت، از نشانه های این شکنندگی است.

اکنون کابینه جدید رژیم صهیونیستی خیلی سست تر و بی پایه تر از کابینه نتانیاهو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: وحدت فلسطینیان در پی جنگ سیف القدس سرمایه عظیمی است

خرازی: وحدت فلسطینیان در پی جنگ سیف القدس سرمایه عظیمی است