مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 15:402021-08-07بين الملل

تمرین شبیه سازی شده توپولوف های روسیه به مواضع تروریست ها در مرز افغانستان


یک وبگاه ویژه امور نظامی از تمرین مشترک نیروی های هوایی روسیه و ازبکستان در شبیه سازی بمباران اردوگاه شبه نظامیان در مرز با افغانستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه ویژه امور نظامی نوشت که نیروی هوایی روسیه  با استفاده از چهار بمب افکن توپولوف -22 در رزمایش با ازبکستان نزدیک مرز این کشور با افغانستان، بمباران اردوگاه شبه نظامیان را تمرین خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه دیفنس ورلد وزارت دفاع روسیه پنجشنبه اعلام کرد توپولوف های-22 از یک فرودگاه در منطقه ساراتوف برخاسته و به محل تمرین پرواز می کنند و سپس وظایف حملات گروهی بمباران علیه اردوگاه های شبه نظامیان و انبارهای مهمات را با ازبکستان تمرین می کنند.

این بمب افکن مافوق صوت دوربرد برای درگیر شدن با اهداف دریایی و زمینی با موشک های هدایت شونده و بمب های هوایی طراحی شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد چند فروند جنگنده میگ -29 و نیروهای پدافند هوایی و نیروی هوایی جمهوری ازبکستان پوشش بمب افکن های روسی را تامین می کنند.

این رزمایش تا 10 اوت درمنطقه هم مرز با افغانستان با حضور 1500 نظامی ادامه خواهد داشت.

این رزمایش همچنین شامل  مشارکت هواپیماهای تهاجمی از پایگاه هوایی کانت روسیه در قرقیزستان از جمله سوخو-25 و بالگردهای ام آی-8 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین شبیه سازی شده توپولوف های روسیه به مواضع تروریست ها در مرز افغانستان

تمرین شبیه سازی شده توپولوف های روسیه به مواضع تروریست ها در مرز افغانستان