مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-07سياسي

استاندار خوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت


استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم و ما یسطرون سوگند به قلم و آنچه می نویسند.

17 مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و روز خبرنگار فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاش ها و نقش آفرینی های ارزشمند اصحاب متعهد و فرهیخته رسانه و خبرنگارانی که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردمی و روشنگری و انعکاس صحیح خدمات و تلاش های صورت گرفته در کشور می پردازند و در جهت سلامت فرهنگی و فکری جامعه مجاهدت می نمایند.

حقیقتا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران آگاه و متعهد که با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در حوادث و رویدادهای مختلف همچون سیل سال های گذشته، مسئله تنش آبی خوزستان و نیز پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و دیگر وقایع و رخدادها در برهه های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده و هستند، نقشی ارزشمند، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرا رسیدن 17 مرداد را به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان خوزستان تبریک و تهنیت عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار خوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت