مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-07پزشكي

ورزشگاه جویبار نقاهتگاه موقت بیماران کرونایی شد


رییس بیمارستان عزیزی جویبار از تکمیل تمام تخت های بیمارستانی جویبار خبر داد وگفت: ورزشگاه شهر نقاهتگاه موقت بیماران کرونایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان در فرمانداری جویبار با اعلام اینکه در حال حاضر 100 بیمار بستری موقت در شهرستان جویبار داریم، افزود: در حال حاضر 50 بیمار بستری دائم در بیمارستان عزیزی بستری هستند، که با این حجم پذیرش بیماران ما در اقلام اکسیژن، دارو وسرم با کمبود مواجه هستیم و از مردم تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند چرا که سرایت دلتا ویروس در پیک پنجم بیماری چندین برابر پیک های گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه مرحوم شریفی جویبار نیزبه بستری شدگان کرونا اختصاص خواهد یافت، اظهار داشت: ادامه روند درمانی بیماران کرونایی در این نقاهتگاه انجام خواهد شد، چرا که با مراجعه مجدد آنان به بیمارستان، جابی برای بستری آنان نداریم.

رییس بیمارستان عزیزی جویبار خاطر نشان کرد: برای بستری بیماران در ورزشگاه شهید شریفی 50 تخت بیمارستانی مهیا شده است و درحال حاضر باید 50 کپسول اکسیژن و دیگر تجهیزات بیمارستانی برای بستری و درمان بیماران کرونایی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه جویبار نقاهتگاه موقت بیماران کرونایی شد

ورزشگاه جویبار نقاهتگاه موقت بیماران کرونایی شد