مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 17:102021-08-07سياسي

لزوم تعامل شورای شهر تبریز و سازمان جهادانشگاهی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات شهر


رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر تعامل سازنده شورای شهر تبریز و سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات شهر تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر تعامل سازنده شورای شهر تبریز و سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات شهر تاکید کرد.

حجت الاسلام رسول برگی با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و خبرگزاری ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: کلمه دانش بسیار مقدس است و خداوند نیز تقدس این کلمه را در قرآن ذکر کرده است و اگر در کنار دانش واژه دیگری مانند جهاد قرار گیرد، نور علی نور می شود و در واقع یک نوع جهاد علمی شکل می گیرد که برای تولید علم در حوزه های مختلف می توان از این طریق قدم برداشت.

وی با تاکید بر رویکرد مثبت اعضای شورای شهر تبریز در خصوص مسائل علمی و پژوهشی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی همکاران در شورای ششم به اهمیت موضوع علم و تعامل با نهادهای علمی از جمله جهاد دانشگاهی واقف هستند .

برگی یادآور شد: رویکرد کلی من چه زمانی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودم واکنون نیز که در شورای شهر خدمت می کنم، تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها، ادارات و دستگاه ها است؛ مخصوصاً اگر این تعامل مابین جهاد دانشگاهی و شورای شهر باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل شورای شهر تبریز و سازمان جهادانشگاهی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات شهر

لزوم تعامل شورای شهر تبریز و سازمان جهادانشگاهی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات شهر