مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-07سياسي

سند آمایش خراسان شمالی باید جدی گرفته شود


استاندار خراسان شمالی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی در سال جاری، گفت: سند آمایش استان باید با سایر اسناد استان منطبق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: در کشور اسناد مختلفی تهیه شده است اما عمل به آن مهم است و باید بدون چانه زنی و انحراف از مسیر عملیاتی شود.

  وی با تاکید بر اینکه سند آمایش استان باید جدی گرفته شود و در تنظیم آن دقت لازم داشته باشیم، گفت: مشاور سند آمایش استان باید جمعی از دلسوزان و متخصصان بخش های مختلف باشد و این سند، سند مطالبه گری استان از سطح ملی باشد.

  استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در تهیه سند آمایش نگاه توسعه منطقه ای داشته باشیم و این بدان معناست که باید در تهیه این سند، استان های مجاور اثرگذار بر استان دیده شود و نقش قوی استان در منطقه به خوبی تشریح شود.

  شجاعی با بیان اینکه در تهیه این سند باید به اولویت ها و داشته های استان توجه کنیم، افزود: تعریف فعالیت ها متناسب با مختلف هدف گذاری شود.

  رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان شمالی در ادامه سخنان خود، گفت: زمانی که سند آمایش استان به درستی تهیه و تنظیم شود تکلیفمان در چگونگی توزیع اعتبارات و زیرساخت ها مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش خراسان شمالی باید جدی گرفته شود

سند آمایش خراسان شمالی باید جدی گرفته شود