مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-07سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت


استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به سربازان خط مقدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تبریک گفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به سربازان خط مقدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: هفدهم مردادماه که به مناسبت به شهادت رسیدن شهیدمحمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان، به نام روز خبرنگار نامگذاری شده فرصت مناسبی برای گرامیداشت تلاش های افرادی است که صادقانه و در کمال آزادگی و حرّیت در کسوت خبرنگاری، در خط مقدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، وقایع و رویدادها را به نگارش در می آورند و در جهت روشنگری افکار عمومی همت می گمارند.

اینجانب یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع رسانی، بویژه شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید استان، شهیدان مهدی برخوردار و محسن ذوالفقاری و خبرنگار شهید مدافع حرم شهید محسن خزایی را گرامی داشته و روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض کرده و از اهتمام و مساعی شبانه روزی اصحاب رسانه که در جهت انعکاس اخبار و خدمات نظام در تکاپو هستند و در این روزها نیز که بیماری کرونا در حال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت