مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 02:252021-08-07سياسي

از سرگیری فعالیت جایگاه های CNG شهرداری ارومیه


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تعطیلی جایگاه های CNG شهرداری ارومیه مشکلات جدی مدیریت شهری محسوب می شود، گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی تمام جایگاه های سوخت شهرداری ارومیه اقدام می شود.

- حسین پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در وضعیت کنونی شهرداری ارومیه و مشکلات به وجود آمده طی سال جاری، توجه به ضروریات در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعطیلی جایگاه های CNG شهرداری ارومیه مشکلات جدی مدیریت شهری محسوب می شود، تصریح کرد: براثر تعطیلی این جایگاه ها، تعداد قابل توجهی از کارگران از کار بیکار شده اند و ضرورت دارد در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی تمام جایگاه ها اقدام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به رویکرد دور ششم شورای اسلامی شهر ارومیه، ادامه داد: وضعیت 3 باب از جایگاه های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه مشخص شده و این جایگاه ها فعالیت خود را از سر گرفته اند و سه باب دیگر نیز در آینده نزدیک بازگشایی می شوند.

پناهی با اشاره به عمده مشکلات پیش روی این دوره شوای شهر، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر، حل مشکلات ناوگان اتوبوس های بخش خصوصی، حل مشکل نیروهای قراردادی پرسنل شهرداری و تعیین و تکلیف آنها از مسیر قانونی را از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت جایگاه های CNG شهرداری ارومیه

از سرگیری فعالیت جایگاه های CNG شهرداری ارومیه