مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-07اقتصادي

استقبال زنجانی ها از طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان


مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: استقبال زنجانی ها از طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان بیش از سهمیه تعیین شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: استقبال زنجانی ها از طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان بیش از سهمیه تعیین شده است.

لیلا اجلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 31 استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در حال اجرا است.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از برنامه های اشتغال فراگیر است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، کمک و حمایت از کسب و کارهای خرد در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت ، ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است.

فاز دوم به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی، استعدادسنجی، بهره گیری از آموزش های کوتاه مدت کارآفرینی، شناخت بازار و مسائل مالی و فاز سوم به تعامل با فعالان عرصه فروش محصولات مشاغل خانگی، اتصال به بازار و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال زنجانی ها از طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان

استقبال زنجانی ها از طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان