مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-07حوادث

دستگیری عوامل حفاری غیر مجاز یک منزل در اسدآباد


مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از دستگیری عوامل حفاری غیر مجاز یک منزل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در پی اعلام گزارش حفاری غیر مجاز در یکی از منازل شهر اسدآباد و هماهنگی و پیگیری ریاست اداره حراست اداره کل و عوامل یگان حفاظت شهرستان اسدآباد با نیروی انتظامی شهرستان با کسب مجوز ورود به منزل عوامل این حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری پنج متهم و کشف و ضبط ادوات حفاری از متهمان و تحویل متهمان به نیروی انتظامی افزود: در این حفاری سفال های شکسته تاریخی و مطالعاتی کشف شد.

اکبری شایگان در ادامه خاطر نشان کرد:از ابتدای سال تاکنون پنج مورد حفاری در سطح شهرستان کشف و در این حفاری ها کشف شده 18 نفر دستگیر شده اند.

وی همچنین با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در کشف موارد حفاری ها از ابتدای سال تاکنون خاطر نشان کرد: در یک مورد از حفاری های کشف شده امسال تعداد هشت نفر دستگیر شدند که دلایل این اقدام حفاران را مشکلات اقتصادی، بی پولی و آرزوی ره صد ساله را یک شبه طی کردن می توان دانست.

رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اسدآباد در ادامه با بیان اینکه 500نفر از هنرمندان و فعالان صنایع دستی اسدآبادی در این شهرستان کارت شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل حفاری غیر مجاز یک منزل در اسدآباد

دستگیری عوامل حفاری غیر مجاز یک منزل در اسدآباد