مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-07سياسي

در کنار هم برای عبور از موانع و سختی ها تلاش کنیم


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با قدردانی از مجاهدت و تلاش خبرنگاران در انعکاس دستاوردها، گفت: این قشر زحمتکش در عرصه اطلاع رسانی کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با قدردانی از مجاهدت و تلاش خبرنگاران در انعکاس دستاوردها، گفت: این قشر زحمتکش در عرصه اطلاع رسانی کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

سردار جمال شاکرمی در مراسم روز خبرنگار که با حضور جواد فروغی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی اقتدار یک کشور مانند ایران در رقابت های جهانی مقابل چشم همه به نمایش گذاشته می شود، باید به آن افتخار کنیم و قهرمانی المپیک جواد فروغی مشابه اهتمام فرمانده هان دوران جنگ است و باید همه با این قهرمانی افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه جواد فروغی از دل ارزش های اسلامی بلند شده و در عرصه جهاد سلامت همه ورود کرده و به بیماران کرونایی کمک کرد، تصریح کرد: همه ما امروز با هر گرایش سیاسی و فکری باید در کنار هم برای عبور از موانع و سختی ها قرار بگیریم و به فضل خدا با تلاش جوانان این مرز و بوم تمامی مشکلات رفع خواهد شد.

شاکرمی گفت: برای پیشرفت و توسعه باید همه دست به دست دهیم و ایران اسلامی را آباد کنیم چرا که نظام بر اساس ارزش های اسلامی حرکت خواهد کرد که در راستا نقش خبرنگاران بسیار محسوس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار هم برای عبور از موانع و سختی ها تلاش کنیم

در کنار هم برای عبور از موانع و سختی ها تلاش کنیم