مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-07فرهنگي

«بوتاکس» و چالش های یک کارگردان اولی


کارگردان فیلم «بوتاکس» با اشاره به استقبال قابل قبولی که در شرایط فعلی از اکران فیلمش شده، تاکید کرد که قوانین مربوط به فیلمساز اول در سازمان سینمایی باید تغییر کند و به روز شود.

- کارگردان فیلم بوتاکس با اشاره به استقبال قابل قبولی که در شرایط فعلی از اکران فیلمش شده، تاکید کرد که قوانین مربوط به فیلمساز اول در سازمان سینمایی باید تغییر کند و به روز شود.

بوتاکس ساخته کاوه مظاهری این روزها در سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است و همزمان در جشنواره های خارجی نیز شرکت دارد.

مظاهری در گفت وگویی با ایسنا درباره اکران این فیلم در روزهای سیاه کرونایی و اینکه چقدر از میزان فروش فیلمش راضی است، بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت را متناسب با شرایط بررسی کنیم تقریبا راضی هستم چون براساس آماری که از گروه هنر و تجربه دریافت کردم بوتاکس پرفروش ترین فیلم این گروه سینمایی در دوران کرونا است، اما در کل قاعدتا وضعیت اکران خوب نیست و شرایطی به وجود آمد که ما مجبور شد این فیلم را الان اکران کنیم.

البته برنامه ریزی ما برای اکران از اواخر شهریور بود ولی به دلایلی که شاید بعدا درباره اش صحبت کنم، مجبور به جلو انداختن زمان اکران شدیم.

وی اضافه کرد: بوتاکس بجز سینماهای هنر و تجربه با همراهی یکی از دوستان پخش کننده در برخی سینماهای خارج از سیستم هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوتاکس» و چالش های یک کارگردان اولی

«بوتاکس» و چالش های یک کارگردان اولی