مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-07سياسي

چرا زاکانی بهترین انتخاب برای شهرداری تهران است؟


مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه شهر تهران مدیر علم و سیاست می خواهد، گفت: زاکانی، شهرداری توانمند، - خبرگزاری فارس گروه شهری:  لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در تهران شهرداری تهران حاضر شوم.

وی بیان داشت:در شورا، برنامه من برای مدیریت شهرداری تهران انتخاب شد.

در برنامه خود نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی را طرح کردم و برنامه ای برای زنده کردن روح شهر با نگاه جدید را ارائه دادم.

به آقای رییسی گفتم برای رفع مشکلات تهران نیاز به کمک 3 قوه است و ایشان گفت شما بروید شهرداری، من هم کمک می کنم مشکلات کمتر شود.

درباره انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران و موضوعات مرتبط با حسین کاشانی پور،مدیرکل سابق آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری تهران  به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است: حضور زاکانی در شهرداری در پاسخ به درخواست ها بعد از مطرح شدن نام علیرضا زاکانی به عنوان گزینه نهایی شهردار تهران برخی تخریب هایی در این زمینه آغاز کردند و مدعی شدند که آقای زاکانی نماینده مجلس است و نباید فعالیت در شهرداری داشته باشد و بهتر بود ایشان به عنوان نماینده مردم در مجلس باقی می ماند نظر شما در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زاکانی بهترین انتخاب برای شهرداری تهران است؟

چرا زاکانی بهترین انتخاب برای شهرداری تهران است؟